tirsdag 29. mai 2012

Hundebæsj, hva med kattebæsj ?

Det er svært ubehagelig at folk ikke plukker opp etter hundene sine. Leser og hører om mange som er sinte på hundeeiere som ikke plukker opp etter hunden sin. Og det burde vært en selvfølge. Selv har jeg en hund og jeg plukker alltid opp etter denne.

Men så tenker jeg; hva med katteeiere?
De slipper stort sett katten ut og lukker både døra og øynene for hva denne gjør mens den er ute. Og en ting den i hvertfall gjør er å bæsje. I vår hage må det være minst 10 katter som bruker denne som kattedo. Slik ser det ut i alle fall. Vi plukker opp massevis etter disse flere ganger i uka og det er svært irriterende.

Synes kanskje at det bør stilles samme krav til katteeiere som til hundeeiere. Plukk opp etter dyret deres og ta ansvar!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Helt enig! Kattene kan faktisk ha kattetoalett inne!

    SvarSlett
  2. Mamma sliter også my med katter som bæsjer i hage og blomsterbedd

    SvarSlett
  3. Dette er en ganske interessant mening. Mener du at katteeiere skal springe rundt etter kattene i flere timer for å vite nøyaktig hvor de bestemmer seg for å gjøre fra seg? Eller kanskje du mener at man skal gjøre slik som med hundene og putte dem i bånd? Erfaringen min, som katteeier, er at katta holder seg i vår egen hage. Merker at jeg misliker at du skjærer alle over en kam på den måten...!
    -Lene

    SvarSlett