søndag 17. juni 2012

Kundebehandling

I forrige uke var jeg i en butikk for å kjøpe meg nye løpesko.
Fikk veldig god veiledning og hjelp fra en hyggelig butikkansatt der. Men en ting irriterte meg kraftig og det var ikke bare vedkommende som hjalp meg men også andre ansatte i butikken.
Når telefonen ringte ble denne prioritert umiddelbart og vi som kunder som hadde møtt opp for å foreta et kjøp ble nedprioritert og ble "satt på vent". Dette har jeg opplevd før i andre butikker også.
Dette syns jeg er en merkelig og dårlig prioritering fra butikkens side.
Man bør ta vare på den kunden som har møtt opp for faktisk å gjøre en handel i butikken og så får man heller ha et system som gjør at man evt. kan ringe opp igjen de som har telefonert.
Her bør mange butikker skjerpe seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar